مجله خبری تئاتر ایران

آخرین اخبار تئاتر ایران

مجله خبری تئاتر ایران

آخرین اخبار تئاتر ایران

فریبرز عرب‌نیا با «بهرام چوبینه» درجشنواره‌ی تئاتر فجر

 

 

پارس تئاتر ـ شکر‌خدا گودرزی نمایش «بهرام چوبینه» را با بازی فریبرز عرب‌نیا برای شرکت در بیست‌وهشتمین جشنواره‌ی تئاتر فجر آماده اجرا می‌کند.

این کارگردان تئاتر که متن این نمایش را خود نوشته است گفت: درحال حاضر این نمایش را برای شرکت در بخش چشم‌انداز جشنواره تمرین می‌کنیم و قرار است، پس از اجرا در جشنواره‌ در یکی از سالن‌های مجموعه‌ی تئاترشهر هم اجرای عمومی داشته باشیم.

گودرزی درباره‌ی نمایش هم توضیح داد: ماجراهای این متن به دوره‌ی بسیار حساس و شگفت‌انگیز تاریخ ایران در زمان هرمز سوم از آخرین شاهزادگان ساسانی بر می‌گردد که همزمان در دوره‌ی او بهرام چوبینه به عنوان سرداری مردمی علیه ظلم قیام می‌کند.

وی ادامه داد: در آن دوره‌ی تاریخی بهرام چوبینه موفق می‌شود حکومتی موقت تشکیل بدهد. اما به خاطر همدستی، خسرو پرویز با رومیان سرنگون می‌شود به هرحال بهرام چوبینه جزء شخصیت‌های ستایش شده زرتشتیان است.

در این نمایش بازیگرانی چون «فریبرز عرب‌نیا»، «پردیس افکاری»، «حمید ابراهیمی»، «افشین زارعی»، «رضا امامی»، «سیروس همتی»، «طوفان مهردادیان»، «پرویز بزرگی»، «سیروس اسنقی»، «محمد عسگری»، «نیما گودرزی» و «علی برجی» به ایفای نقش می‌پردازند.

هم‌چنین «ناصح کامگاری» به عنوان طراح صحنه و «سعید ذهنی» به عنوان آهنگساز با اجرای این نمایش همکاری می‌کنند.  

منبع:ایسنا 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد