مجله خبری تئاتر ایران

آخرین اخبار تئاتر ایران

مجله خبری تئاتر ایران

آخرین اخبار تئاتر ایران

اجرای عمومی مونولوگ‌های گروه «لیو» به‌جای نمایش «پدر عزیزم»

 

 

پارس تئاتر ـ مجموعه مونولوگ‌های «لیو» که طی چند ماه در خانه هنرمندان به اجرا می‌رسید، به جای نمایش «پدر عزیزم» در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به اجرای عمومی می‌رسد. «حسن معجونی» با اعلام مطلب فوق گفت: از اوایل سال 88 مجموعه مونولوگ‌های توسط گروه «لیو» هر بار با کارگردانی و نویسندگی یک نفر در خانه هنرمندان به اجرا می‌رسید و سپس مورد نقد و بررسی قرار می‌گرفت.
وی ادامه داد: 2 سال پیش با نمایش «پدر عزیزم» در جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک شرکت کردم، حال که نوبت اجرای عمومی این نمایش رسیده، به نظرم رسید که به جای اجرای عمومی نمایش «پدر عزیزم»، مجموعه مونولوگ‌های گروه «لیو» را که اوایل سال در خانه هنرمندان اجرا داشتند در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر اجرا کنم.
معجونی همچنین در خصوص توافق مرکز هنرهای نمایشی با این تغییر در اجرا گفت: طبق بحث‌هایی که با مرکز هنرهای نمایشی صورت گرفته است، مشکلی در خصوص تعویض و جابه‌جایی اجراهای نمایش نداریم، البته تنها مونولوگ‌های نمایش به کارگردانی شبنم خوشدل و سعیده امیر ساعی اجازه اجرای عموم پیدا نکردند.
وی در ادامه افزود: سایر نمایشنامه‌های مونولوگ مورد تأیید مرکز هنرهای نمایشی قرار گرفته است، اما تغییرات کوچکی در اجرای نمایش‌ها صورت می‌گیرد که برای اجرای عمومی مناسب شود.
این کارگردان در ادامه بیان کرد: نمایش‌های اجرا شده در پروژه مونولوگ تئاتر گروه «لیو» به اجرای عموم می‌رسد و طی صحبت‌های انجام شده اجرای عمومی این مونولوگ‌ها با نمایش «لیلی رشیدی» آغاز می‌شود و هر روز در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به دو اجرای عمومی می‌رسد.
منبع:فارس 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد