مجله خبری تئاتر ایران

آخرین اخبار تئاتر ایران

مجله خبری تئاتر ایران

آخرین اخبار تئاتر ایران

برنامه تالارهای نمایشی در هفته جاری اعلام شد

 

 

پارس تئاتر ـ 13 اثر نمایشی در تالارهای مختلف نمایش این هفته به روی صحنه می‌روند. در این هفته نمایش «فیروزه» نوشته و کار بهزاد فراهانی ساعت 18:30 در تالار اصلی به مدت 180 دقیقه روی صحنه می‌رود.
بر اساس این گزارش، در تالار چهارسو نمایش «سوگ سیاوش» نوشته صادق هاتفی به کارگردانی سیاوش طهمورث ساعت 19:30 به مدت 80 دقیقه میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.
«جن گیر» عنوان نمایش دیگری به نوشته و کارگردانی کوروش نریمانی است که در نوبت و در ساعت‌های 17 و 19 در تالار قشقایی به مدت 75 دقیقه اجرا می‌شود.
در کارگاه نمایش هم نمایش عروسکی «آرش» نوشته و کار فهیمه میرزاحسینی ساعت 18 به مدت 40 دقیقه پذیرای تماشاگران تئاتر است.
در تالار سایه نیز نمایش «من حرفی ندارم دنبالشو نگیر» نوشته فرهاد نقدعلی به کارگردانی آشا محرابی ساعت 19 به مدت 75 دقیقه روی صحنه می‌رود.
در خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر هم از این هفته نمایش‌ «آگراندیسمان» به کارگردانی اکبر قهرمانی ساعت 18:30 به مدت 40 دقیقه روی صحنه ‌می‌رود.
«مجلس سیاه‌بازی بیژن و منیژه» هم عنوان نمایش دیگری نوشته شهناز روستایی است که ساعت 18:30 به کارگردانی داود فتحعلی‌بیگی در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.
در تالار اصلی مولوی هم نمایش «تراژدی با کمدی اضافه» نوشته آنتوان چخوف به کارگردانی اسماعیل شفیعی ساعت 17:45 روی صحنه می‌رود.
در تالار مولوی نیز نمایش «بازی استریندبرگ» نوشته فردریش دورنمات به کارگردانی مژگان خالقی ساعت 17:30میزبان تماشاگران تئاتر است.
«حسنک کجایی» نوشته حسن وارسته به کارگردانی احمد سلیمانی و «حسن و غول‌هایش» نوشته و کار محمدحسین ناصربخت هم عنوان دو اثر نمایشی هستند که به ترتیب در ساعت‌های 18:30 و 17:30 در تالار هنر روی صحنه می‌رود.
در تماشاخانه شماره 1 ایرانشهر نیز نمایش «اتللو» به کارگردانی حمید مظفری ساعت 19 به مدت 150 دقیقه اجرا می‌شود همچنین در تماشاخانه شماره 2 ایرانشهر نیز نمایش «آگاممنون» نوشته و کار همایون غنی‌زاده ساعت 19:30 به مدت 60 دقیقه روی صحنه خواهد رفت.
در تالار محراب هم نمایش «اوژاژ» نوشته و کار امین‌آبان ساعت 17 به مدت 50 دقیقه میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
آموزشگاه هنرهای نمایشی کرمانشاه دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.honarmand-banoo.blogfa.com/

سلام و خسته نباشید.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد